niedziela, 9 czerwca 2013

Organique Algae Mask

Organique 
Algae Mask
Papaya

 Trzeba nabrać wprawy, 
żeby odmierzyć dostateczną ilość maseczki, 
jeśli za mało to będzie za cienka warstwa do zdjęcia jej, 
jeśli za dużo to będzie ściekać, 
albo nadmiar zostanie nie wykorzystany, 
trzeba też zwężać ruchy i szybko ją mieszać z wodą 
i równie szybko nakładać na twarz, bo zasycha.
Jeśli nam się uda czekamy 15 minut i ściągamy maseczkę.
Efekt powalający nie jest, 
nawet przy regularnym stosowaniu, 
cera oczyszczona ot co, lekko wygładzona, 
pory zwężone, lekko rozjaśniona,
raczej za dużo babrania się,
drugi raz nie kupię,
wolę glinki, które lepiej oczyszczają moją tłustą,
kapryśną skórę.


3 komentarze:

  1. A ja słyszałam dużo dobrego o tej maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ostatnio niestety spory problem ze znalezieniem dobrych maseczek oczyszczających.;(

    OdpowiedzUsuń