niedziela, 20 października 2013

Nie spisały się

Nie spisały się, 
a mowa o
szamponach rosyjskich
Natura Siberica

1. Szampon neutralny do wrażliwej skóry głowy.
2. Szampon do włosów tłustych Objętość i Balans.


Obietnice producenta były bardzo obiecujące
stąd zakupiłam dwa rodzaje szamponów.
Niestety rozczarowałam się ich działaniem.
Plusem na pewno jest opakowanie i pojemność 400 ml,
konsystencja i pianotwórczość, gdyż szampony
pienią się rewelacyjnie w niewielkiej ilości.
Mam włosy nie farbowane, cienkie ze skłonnością
do przetłuszczania. Wszystko idzie dobrze dopóki
włosów nie wysuszę.
Są jakby nie domyte czego nie lubię i na drugi dzień są nieświeże.
Nie można przeczesać po nich palcami
bo są szorstkie. Jak dla mnie szampony
Natura Siberica są zbyt delikatne
i nie oczyszczają dokładnie włosów.
Cena to ok. 28 zł za 400 ml.
Jakoś je zmęczę, w moim przypadku lepiej radzi
sobie szampon za ok. 5 zł niż taki za 28 zł,
już więcej się nie skuszę na rosyjskie kosmetyki.

2 komentarze:

  1. z tej firmy miałam jedynie balsam do włosów suchych i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też się nie spisały, duży zawód:(

    OdpowiedzUsuń