środa, 13 listopada 2013

SK II Facial Treatment Gentle Cleanser

SK II

Delikatny żel do mycia twarzy 

Facial Treatment Gentle Cleanser 

 Zapewnienia producenta:
  • Delikatny pieniący się żel do mycia twarzy
  • Zawiera składniki wybielające skórę
  • Dokładnie usuwa makijaż i inne zanieczyszczenia
  • Przywraca skórze jasność i promienność
  • Sposób użycia: Spienić odpowiednią
    ilość produktu i wody w dłoni.
    Nanieść pianę na twarzy
    i delikatnie wmasować. Następnie dobrze spłukać.
 Postanowiłam spróbować azjatyckiej pielęgnacji. 
Wybór padł na firmę SK II.
Jest to
marka kosmetyczna Procter & Gamble,
uruchomiona
w 1980 roku w Japonii.
SK-
II jest często uważana za jedną
z najdroższych
marek kosmetycznych na świecie.
 Twarzą firmy jest Cate Blanchett.

Nie ma się co dziwić 120 g tego żelu- kremu 
kosztuje ok. 226 zł.
Jak dla mnie jest to bardziej krem do mycia
zawierający niebezpieczny triclosan. Przeciętny Amerykanin każdego
dnia zużywa 5 miligramów tej substancji
,
co w przeliczeniu na całą populację USA
daje około 1.5 tony na dzień według

doktora Peter J. Vikesland
z amerykańskiego instytutu
Virginia Polytechnic Institute and State University.

Krem-żel ma różany zapach, który męczy,
nic specjalnego, nie zauważyłam jakiegoś
zbawiennego wpływu na moją cerę,
jeśli coś miałoby działać antybakateryjnie w tym kremie
myjącym to tylko Triclosan,
zawiera także olejek z dzikiej róży,
i wyciąg z wierzby,
GFF- jako środek nawilżający.

Ciężko jest nabrać trochę kremu w dłoń,
rozcieńczyć wodą do powstania piany,
gdyż krem ucieka razem z wodą, więc
aplikowałam go od razu na zwilżoną twarz,
i dopiero na twarzy masowałam do powstania piany,
po czym spłukiwałam.

Zakupiłam tylko opakowanie 20 g
które pozwoliło mi zapoznać się z kosmetykiem
i pełnowymiarowego 
opakowania nie będzie,
Za drogie i nie spełnia moich oczekiwań na
dłuższą metę,
choć po pierwszym użyciu skóra była jaśniejsza,
i zdrowsza,gładsza
ale po kolejnych aplikacjach
nie widziałam zmian w kondycji skóry.

4 komentarze:

  1. matko cena z kosmosu. lubię drogie kosmetyki ale nie zawsze cena idzie w parze z jakością. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, ze jest mozliwość kupienia mniejszej pojemności, zawsze to mniejszy żal :]

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam niestety, a raczej czytałam że SKII jest niestety trochę przerekalmowane i nie wielu osobom służy :/

    OdpowiedzUsuń