czwartek, 19 grudnia 2013

Get the London look

Rimmel, 
Lasting Finish Lipstick - 
Szminka do ust nr 070
Airy Fairy 


 Szminkę nabyłam w Super-pharm za 11,39zł w promocji.

Odcień 070 Airy Fairy rozsławiony jest 
zarówno na wizażu jak i na youtube.

Postanowiłam sprawdzić ten produkt
na własnych ustach.
Jak dla mnie kolor jest ok, 
zbliżony do 

szminka Revlon jest bardziej kremowa
niż Rimmel i nie robi przysłowiowych krech.
Bardziej nawilża usta a pod szminkę Rimmel 
lepiej nałożyć bezbarwną pomadkę.
Zdjęcia wyżej przedstawiają szminkę
Airy Fairy z nałożoną wcześniej pomadką ochronną
i bez niej. Bez pomadki ochronnej
na ustach widać tzw. krechy.

Trzyma się na ustach dobre kilka godzin bez jedzenia i picia. 
I tak nakładam zawsze najpierw trochę 
bezbarwnej pomadki ochronnej, 
a dopiero potem szminkę WTEDY
usta nie są wysuszone.

Szminka Rimmel pachnie owocowo, czyżby to arbuz?
to raczej guma balonowa. 
Opakowanie produktu jest błyszczące
i ma skuwkę z koroną :)
 

4 komentarze:

  1. Mam tą szminekę i bardzo często do niej wracam. Gdy nie wiem co położyć na usta to sięgam po nią. To na prawdę kolor który zawsze i do wszystkiego będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie revlon jest bardziej kremowa i mniej wysuszająca niż ta a kolorek identyczny

      Usuń
  2. kiedyś bardzo często po nią sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń