czwartek, 30 stycznia 2014

Szampony BIOVAX

Szampony Biovax, 
które przetestowałam to:

Intensywnie regenerujący szampon 
do włosów przetłuszczających się

Intensywnie regenerujący szampon 
do włosów słabych ze skłonnością do wypadania




Intensywnie regenerujący szampon 
do włosów przetłuszczających się




Intensywnie regenerujący szampon 
do włosów słabych ze skłonnością do wypadania


 Moja opinia na temat szamponów Biovax 
nie jest zbyt pochlebna: może szampony 
nie są przeznaczone do mojego typu 
włosów a z deklaracji producenta powinny. 
Co do konsystencji to w obu przypadkach 
jest dosyć gęsta i wystarczy niewielka ilość 
by dobrze spienić szampony, zapach znośny, świeży. 
Pojemność 200 ml. 
Kupione w promocyjne cenie najlepiej się opłacają 
za nie więcej niż 12 zł. 
Szampony minimalnie przedłużają czas świeżości włosów, 
zawierają dużo składników, które przyczyniają się 
do obciążenia włosów i uczucia ich nie domycia 
i posklejania czego nie lubię. 
Produkty nie zawierają substancji drażniących, 
czyli SLS, SLES, glikolu propylenowego i parabenów 
co jest dla nich na plus, gdyby jednak super myły,
 hamowały przetłuszczanie i wypadanie włosów 
pewnie były były moim KWC a tak to  ponownego zakupu 
nie przewiduję. 
Jak dla mnie te szampony nie działają
a miało być tak pięknie...



3 komentarze:

  1. Z Biovax nie miałam nigdy szamponów, ale maski bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tylko maski tej firmy i kupię je po raz kolejny, ale szamponu nie testowałam ani jednego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biovax maski ma świetne, lecz szampony w ogóle u mnie się nie sprawdziły. Szampon jest bardzo tępy- wcale się nie pieni, a włosy wyglądają przeciętnie...

    OdpowiedzUsuń