poniedziałek, 24 listopada 2014

La Roche Posay, Hydraphase UV Intense Legere

La Roche Posay,
Hydraphase UV
Intense Legere

 

Krem przeznaczony jest dla skór:
odwodnionych,
normalnych,
mieszanych,
wrażliwych,
narażonych na działanie
promieniowania UV.

Właściwości kosmetyku to wzmacniająca
formuła z cząstkami kwasu hialuronowego,
dla podwójnego działania:
- intensywnego nawodnienia przez napełnienie skóry wodą,
- wzmocnienia połączeń komórkowych
pomagających na stałe zatrzymać wodę
w warstwach skóry.
Rezultatem ma być 24 godzinne intensywne nawilżenie.
Skóra ma pozostać trwale miękka z uczuciem komfortu.
Dodatkowo ochrona anty - UVA/UVB
z filtrem SPF 20.


Mam bardzo wrażliwą cerę,
ze skłonnością do zapychania i wyprysków.
W ostatnim czasie zmniejszyło się wydzielanie
sebum, dzięki Effaclar K stosowanemu na noc
i już
nie narzekam na nadmierne błyszczenie się.


Hydraphase UV
Intense Legere

jako krem na dzień jest dla mnie idealny.
Bardzo dobrze nawilża.
Skóra po zastosowaniu jest miękka,
i nie zauważyłam nadmiernego błyszczenia
się twarzy nawet po 8 godzinach w pracy.
Krem nadaje się pod makijaż,
używam podkładu mineralnego
z Annabelle Minerals
i
Estee Lauder Double Wear w kompakcie.


Kosmetyk nie pogarsza stanu mojej cery,
nie zapycha, nie uczula, nie
powoduje podrażnień, nie roluje się,
czy też błyszczę się po nim,
nie pozostawia uczucia tłustości,
czego nienawidzę,błyskawicznie się wchłania
do wymaganego przeze mnie matu,
jest bardzo lekki dzięki formule LEGERE,
nie czuć go na twarzy przez cały dzień.
Opakowanie jest higieniczne z pompką
o pojemności 50 ml.
Krem jest bardzo wydajny,
wystarczy jedna pompeczka
na pokrycie kremem całej twarzy.
Wysoki filtr UV to dodatkowy atut.
Posiadaczki cery tłustej
w kierunku normalnej
powinny być z niego zadowolone
tak jak ja.

Więcej informacji o kremie
i o wrażliwej skórze
można przeczytać
na stronie La Roche-Posay

Link

Tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz