wtorek, 21 kwietnia 2015

Avene, Cold Cream

Avene,
Cold Cream



(Zdjęcie źródło)

GAMA
Cold Cream
Avene
to

Produkty pielęgnacyjne przeznaczone
dla skóry wrażliwej suchej i bardzo suchej,
które odbudowują film hydrolipidowy.
Po ich zastosowaniu
skóra jest odżywiona
i ukojona,
natychmiast odzyskuje komfort.

 
W skład serii wchodzi:
żel do mycia, kostka do mycia,
balsam do ciała, krem i
krem do rąk.

Na podstawie niewielkiej próbki
5 ml, którą jest krem Cold Cream,
mam już swoje zdanie.

 Krem jest bardzo wydajny, wystarczy
użyć niewielką ilość na suche
i podrażnione miejsce na skórze.
Po zastosowaniu jednego z kosmetyków
do mycia zawierającego SLE-s moja skóra
wokół ust i w okolicach nosa uległa przesuszeniu,
była zaczerwieniona, zaogniona, zaczęła się łuszczyć
i wyglądała nieestetycznie.
Przez kilka dni stosowałam krem
AVENE CICALFATE, jednak bez rezultatu.
Przypomniało mi się, że przy zakupach otrzymałam
raz próbkę Cold Cremu Avene.
Ten krem już po pierwszym zastosowaniu
ukoił moją podrażnioną skórę,
a po trzech aplikacjach zaczerwienie zniknęło.

Ten krem to taki ratunek dla skóry,
która woła pomocy.
Do stosowania w nagłych sytuacjach.
Używałam też na suche łokcie i kolana,
a efekt był zadowalający-
szorstkość zminimalizowana.
Dodam, że mimo obecności oleju parafinowego,
krem nie pogorszył stanu mojej skóry,
ani nie pojawiły się wypryski.
Dzięki obecności w składzie wody termalnej
i wosku pszczelego podrażnienie,
zaczerwienie i pieczenie
zostało wyleczone.

1 komentarz: