wtorek, 22 stycznia 2013

Oferta WyPrZ część 1

Każda(y) z nas ma swoje ulubione sklepy
- mam i ja- 
do których lubimy często zaglądać,
 a szczególnie wtedy kiedy trwa sezonowa wyprzedaż 
zwana "Wyprz" (of course :-D ),
są i takie sklepy, które omijamy z daleka, z różnych powodów...
Przechodząc do meritum, najbardziej lubię zaglądać do:
- H&M,
- Zary,
- Reserved,
- New Yorker

Ostatnio będąc w lokalnej Galerii 
to co udało mi się uchwycić, i przykuło moją uwagę na dłuższą chwilę, przedstawiam poniżej:

 Lakiery do paznokci 3 sztuki 5 złoty, zaś przeceniona biżuteria  oferta 2za1, płacisz za droższy produkt
Sweterki od 30 do 60 złotych
 
 Żakiety do 75 złotych

 Nowa kolekcja też jest, tylko te ceny....




To tyle na dzisiaj, druga część jutro, 
ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione sklepy

P.S. Pozdrawiam Ellegancja


4 komentarze:

  1. za lakiery się opłaca :)
    fajna torebka.. - ale już chyba ją widziałam na YT u "Stylizacje" (?)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio nie lubię żadnego sklepu bo wszystko co mi się podoba to drogie.. albo wygląda na mnie tragicznie.. - jakieś miałam parcie na zakupy przez co nic mi się nie podobało :(
    a teraz jak są wyprzedaże to nie mam czasu ani kasy zbytnio.. i sobie odpuściłam bo jedynie czego potrzebuje to bawełniane 'gładkie' bluzki na długi rękaw.. a to chyba na allegro lepszy wybór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niektórych sklepach nawet przecenione ciuchy i tak są drogie, dosyć korzystnie jeszcze jest w C&A bo od ceny po przecenie jeszcze jest rabat 20% więc zawsze coś :D

      Usuń