wtorek, 15 stycznia 2013

Zakupiona czyli Liz Earle, Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser

Razem z wujkiem Google i blogowymi Siostrami przeszukaliśmy wiele stron i blogów
aby wybrać odpowiedni produkt do oczyszczania twarzy, i trafiliśmy na ten. 
 Zachęcona pozytywnymi opiniami
postanowiłam skierować swoje zakupowe kroki
do lokalnego sklepu czyli na Allegro
Zapłaciłam około 100 złoty w raz z kosztami przesyłki.
Wyczekałam dwa tygodnie i Lize Earle mieszka teraz w mojej kosmetyczce. 


Liz Earle ma same zalety:
  produkt to buteleczka z higieniczną pompką o pojemności 100 ml

 
 występuje w zestawie z kosmetyczką i ze szmatką muślinową wykonaną w 100% z bawełny
(takie zgrane z nich trio
  ✓ ma kremową, treściwą konsystencję
 usuwa makijaż pomagając pozbyć się wszelkich  zanieczyszczeń ze skóry i z oczu
 ✓ nie podrażnia 
  zawiera nawilżające masło kakaowe, olejek eukaliptusowy o właściwościach oczyszczający oraz łagodzący wyciąg z rumianku
✓ zapach, w sumie może być, taki  kamforowo-eukaliptusowo-lawendowy
   
UppSSS zapomniałam napisać, że do zestawu dołączona jest instrukcja użytkowania w języku ENGLISH
Skład widoczny na zdjęciu.


 Po przeprowadzonym zabiegu oczyszczania skóra na twarzy pozostaje gładka,
choć w moim przypadku lekko podrażniona- może za mocno pocierałam szmatką twarz licząc
na Kosmetyczne Objawienie
a wyskakujące krostki to niby cooo !!!.....

Jak na razie produkt testuję
i stosuję raz na tydzień obawiając się totalnego zapchania porów.

A Wy skusiłyście się na ten produkt i używacie go???

P.S. Pozdrawiam Ellegancja


7 komentarzy:

  1. długo się zastanawiałam nad tym zestawem i w końcu odpuściłam, teraz troszkę żałuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wart jest wypróbowania ale czy zagości w mojej kosmetyczce to się okaże :)

      Usuń
  2. przymierzam się do zakupu ale jakoś nie jestem przekonana do tych muślinowych szmatek ponieważ mam bardzo delikatną skórę twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam też żel zapchał mnie okropnie, zaczyly tez wyskakiwac niespodzianki. dawalam mu 2 szanse ale wszystko sie powtarzalo :/ szmatkę notmiast uwielbiam ;)

    ps. wyłacz weryfikacje obrazkową bo to zniecheca do komentowania troszkę i psuje wzrok hieroglify rozszyfrowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, zaraz to wyłączę, niech no ja to znajdę.....

      Usuń
  4. Kiedyś strasznie się śliniłam na ten zestaw, ale jakoś mi przeszło, za co mój portfel grzecznie podziękował :)

    OdpowiedzUsuń