środa, 20 marca 2013

New In

Ostatnie zakupowe zdobycze prezentują 
się tak

Podglądając Wasze blogi, wiem że i Wy macie te produkty, 
mam i ja hehe... :-)
Kupiłam wodę termalną Uriage o pojemności 150 ml w promocyjnej cenie 
w Super-Pharm, i już ją użytkuję i podoba mi się w niej to że nie wymaga osuszania chusteczką czy ręcznikiem. 
Krem odżywczo-ochronny do rąk i paznokci do skóry suchej i wrażliwej z firmy Evree, czeka w kolejce na testowanie. 
Maskę do włosów Anti-Age z Organique, podpatrzyłam ją u Heavenrain. Używam jak odżywkę i no, no.. nie mam jej nic do zarzucenia.
 Balsam do ust Nivea Lip Butter Raspberry Rose, pachnie malinkami i jest wydajny, bo go wcale nie ubywa tak jak balsamik od Tisane, który dość szybko znikał z pojemniczka.

A tak poza tym skusiłam się jeszcze na suchy szampon Batiste Original


i maskę algową z papają z Organique



 

18 komentarzy:

  1. Mam suchy szampon Batiste fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę się na ten szampon skusić :)

    http://papudlaciala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha mam zły wpływ na Ciebie chyba ;D ale na serio wszystko mi odpowiada w 100% w tych produktach, a to rzadkośc uwierz...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio pokochałam suche szampony :)) czekam na batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste użyłam 2 razy i raz za blisko głowy trzymałam i pozostał na włosach biały nalot

      Usuń
  5. O malinowe masełko, ja mam karmelowe i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełko starczy mi na długo, jest wydajne i mało go ubywa

      Usuń
  6. Tez poluje na ta maske ;) ba swietne zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dzięki Heavenrain ją upolowałam :), dobrze że stoisko Organique mam stacjonarnie w pobliskiej galerii

      Usuń
  7. Też mam krem do rąk evree- bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę zacząć go używać, jak tylko wykończę krem z Isany 5% Urea

      Usuń
  8. Ta maska z Organique jest świetna,używam jej non stop od ponad roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba powinnam skusić się na tą maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z masełka Nivei (co prawda w wersji toffi) jestem bardzo zadowolona ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska godna polecenia, nie obciąża włosów co najważniejsze

      Usuń