środa, 20 sierpnia 2014

Liście Manuka Ziaja

Liście Manuka Ziaja

to nowa linia kosmetyków,
na którą panuje ostatnio moda.
W lokalnej drogerii od dwóch tygodni
brakuje produktów z tej serii.

Manuka to krzew pochodzący
z
południowo- wschodniej Australii
i Nowej Zelandii.
W Australii powszechna nazwa
to

drzewo herbaciane
.

 Posiada właściwości antybakteryjne,
zmniejsza infekcje,
łagodzi podrażnienia skóry
twarzy i ciała,
głęboko oczyszcza naskórek.


W serii Liście Manuka Ziaja dostępne są:
  • krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc
  • krem nawilżający balans korygująco-ściągający
  • pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom
  • reduktor zmian potrądzikowych
  • tonik zwężający pory
  • żel myjący normalizujący
  • żel z peelingiem oczyszczający pory

Udało mi się kupić tylko

  • żel myjący normalizujący
  • żel z peelingiem oczyszczający pory

    Po pierwszych testach jestem dobrej myśli,
    żel peelingujący jest bardzo delikatny,
    nie podrażnia, ładnie pachnie,
    delikatnie ściera martwy naskórek,
    a efekty zdrowiej wyglądającej skóry
    widoczne są w miarę stosowania.
    Testy trwają nadal,
    i jeśli uda mi się upolować kosmetyk
    z tej serii na pewno go kupię
    i
    przetestuję.

3 komentarze:

  1. ja z tej serii mam pastę do oczyszczania i krem złuszczający na noc - z pasty jestem zadowolona, ale krem jak na razie nie robi nic, mam nadzieję, że potem zauważę jakieś efekty

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 4 produkty - żel do mycia twarzy, krem na noc, tonik oraz pasta głęboko oczyszczająca. Jestem zachwycona tymi produktami i na pewno kupię reduktor zmian trądzikowych oraz krem na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nieźle, w mojej drogerii, po kilku produktach nic z tej serii nie zostało, trzeba czekać na nową dostawę, i na pewno coś jeszcze sobie wybiorę.

      Usuń