poniedziałek, 22 września 2014

Biovax Naturalne Oleje

L`Biotica,
Biovax Naturalne Oleje,
Intensywnie regenerująca maseczka
Argan, makadamia i kokos


Maseczkę kupiłam kiedyś w Biedronce,
jedną saszetkę na wypróbowanie,
bo z szamponami Biovax nie polubiłam się więc pora
sprawdzić maseczkę.
Wyczekała się na swoją kolej
i ot co pozytywnie się zaskoczyłam.
Bałam się nadmiernego obciążenia
moich przetłuszczających się włosów,
więc
Co zrobiłam:
STEP 1 → Zwilżyłam skórę głowy i włosy,
i na wilgotne i tłuste włosy nałożyłam całą zawartość maski,
owinęłam głowę foliową reklamówką
i powstał taki sexi turban jak to mówi mój mąż :)
Tak siedziałam 15 minut
STEP 2 →  Zwilżyłam skórę głowy
i umyłam ją szamponem oczyszczającym brzozowym,
spływającą pianą pocierałam łodygi włosów
STEP 3 → Spłukałam włosy i odsączyłam z nadmiaru wody,
STEP 4 → Włosy wysuszyłam chłodnym nawiewem suszarki


Moje włosy po zabiegu były elleganckie.
Przynajmniej do następnego mycia
.
Oleje Argan, Makadamia i Kokos,
fajnie ze sobą współgrają, dając
zamierzone efekty czyli:
- blask,
-nawilżenie,
-wygładzenie,
i piękny zapach, dość wyczuwalny kokos.
Maseczka jest gęsta i jednak
20 ml zużyłam na raz ale nałożyłam
na skórę głowy i całe włosy,
więc co do wydajności jest ok.
Widziałam teraz w promocji duże opakowanie maseczki
za 13,99 zł więc i cena jest zadowalająca.
Na pewno kupię duże opakowanie.
Pozostało nic tylko jak się MASECZKOWAĆ :)


3 komentarze: