środa, 24 września 2014

Estēe Lauder Advanced Night Repair Review

Estēe Lauder
Advanced
Night Repair


Jest to pierwsza wersja serum ANR.
Aktualnie na oficjalnej stronie jest wersja

Advanced Night Repair Synchronized
Recovery Complex II
.
Serum wspomaga naturalną zdolność skóry
do naprawy widocznych oznak starzenia,

niezbędną do przywrócenia jej młodego wyglądu.
Advanced Night Repair
zmniejsza widoczność oznak starzenia się skóry,
a skoncentrowana formuła wnika w głąb skóry,
pobudzając ją do naturalnych procesów regeneracyjnych.
Moja skóra jest tłusta jak to kiedyś pisałam.
Serum testuję
z przerwami od stycznia tego roku,
na noc wtedy kiedy moja skóra musi dobrze wyglądać,
być promienna, miękka i wypoczęta.
Zdążyłam się zaopatrzyć w serum
kiedy na rynek
wchodziła starsza i droższa siostra

ANR II. Taki efekt uzyskuję z tym kosmetykiem.
Zmniejsza rozszerzone pory, a po zastosowaniu
dostaję komplementy,że fajnie wyglądam,
a to dzięki
Estēe.muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem!

Po zastosowaniu moja skóra jest mniej zaczerwieniona,
bardziej promienna
.
Kiedy
budzę się rano wypryski i pory są
znacznie zmniejszone
.
Około 3-5
kropli wieczorem wystarczy by pokryć całą twarz.
Serum
to płyn w kolorze karmelu.
Zakrętka to pipetka, którą dozuje się krople.
Jeśli moja skóra czuje, że potrzebuję dodatkowego
nawilżenia, nakładam krem nawilżający
.

Jeśli szukacie produktu odżywiającego cerę,
nadającego jej blasku,
i zauważalnego efektu po pierwszym użyciu,
to na pewno serum
ANR
powinno być na Waszej uwadze.

2 komentarze:

  1. Same ochy i achy - dosłownie cudo:) Ale cena też cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiałam pierwszą wersję, druga już mnie tak nie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń