wtorek, 2 września 2014

Iwostin Purritin, Żel do mycia twarzy

Iwostin

Purritin

Żel do mycia twarzy 

 Żel jest bardzo dobry.  
 Kupiłam go za 8,99 zł w Super-Pharm przy 
zakupach powyżej 30 zł,
w zamian za żel z Effaclara.
 Produkt używam tylko wieczorem. 
Dobrze oczyszcza twarz.
Nie ściąga i nie wysusza skóry. 
Nie pogarsza stanu cery.
Nie podrażnia i nie zapycha.
Zmniejsz przetłuszczanie się skóry.
Koi podrażnienia i łagodzi zaczerwienienia.
Żel ma 150 ml i jest dosyć wydajny i gęsty.
Jak dla mnie zapach też jest na plus.
Zawiera wyciąg z aloesu, kompleks
Zincidone i Physiogenyl,
które to odpowiadają za regulację wydzielania
sebum, regenerację i nawilżanie naskórka.

Kosmetyk nie jest jednak moim ideałem,
i w zapasie mam już żel z Effaclar,
który przyjemniej mi się stosowało.

Żel Iwostin Purritin ma swoje wady i zalety,
jak każdy kosmetyk. 
Jednak polecam
do skóry wrażliwej- trądzikowej
 do delikatnego jej oczyszczania i
wyregulowania pracy gruczołów łojowych,
 


2 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam przyjemności poznać markę Iwostin. A nie powiem, ten żel wydaje się interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jeszcze nie miałam doczynienia z tą firmą ;/

    OdpowiedzUsuń