piątek, 5 września 2014

Eveline Argan Vanilla - Balsam z peelingiem do ciała pod prysznic 2w1

Eveline Argan Vanilla

Balsam z peelingiem 

do ciała 

pod prysznic 2w1

 


To innowacyjny kosmetyk 
balsam pod Prysznic + Peeling do Ciała 
z ekstraktem z wanilii i olejem arganowym.
Skład jest bardzo bogaty i przyjazny zawiera m.in.: 
Boost-NUTRITIVE ProComplex™ -oczyszczający, nawilżający 
i wygładzający skórę, mocznik, kwas hialuronowy, 
ekstrakt z cytryny, kakaowca, 
aloesu, olej ze słodkich migdałów i sojowy.
Po zastosowaniu nie trzeba już
stosować dodatkowego nawilżenia. 
Kosmetyk wypatrzyłam u vblogerki 
Nieesi25 na instagramie.
Pomyślałam,że to super produkt i jest, 
i
dorwałam go dopiero w trzecim Rossmanie,
nie było promocji i zapłaciłam 15,80 zł.
Trochę sporo, bo kosmetyk jest bardzo 
gęsty i treściwy i trzeba go użyć większą ilość.


 Kosmetyk przypadł mi do gustu, 
można go również
zostawić na kilka minutek dłużej aby 
dobroczynne składniki
miały możliwość zadziałania. 
Pięknie pachnie,
waniliowo- budyniowo,
aż zjadłoby się...
 Można się spokojnie zrelaksować
i poczuć jak w luksusowym SPA.
Głęboko nawilża skórę. Po zastosowaniu
zapach utrzymuje się nawet kilka godzić 
a nawilżenie i wygładzenie czuć przez koleje dni.
Na pewno kupię kolejne opakowanie,
i produkt będzie stale gościł w mojej łazience.
 

 

3 komentarze: