środa, 10 września 2014

Hialeye krople do oczu

Hialeye
0,4%, 
nawilżające
krople do oczu

 Krople HIALEY 
zawierają hialuronian sodu w ilość 0,4%.

Dzięki temu: zwiększają stabilności 
filmu łzowego gałki ocznej,
chronią w ten sposób jego powierzchnię 
i utrzymują odpowiednie nawilżenie.

Krople można stosować jeśli:
przebywamy w suchym, klimatyzowanym pomieszczeniu,
- długo korzystamy z komputera, 
- narażeni jesteśmy na promienie słoneczne, 
czynniki atmosferyczne,
-przebyliśmy operację oka, 
albo zapalenie spojówek,
- stosujemy soczewek kontaktowych mogące
powodować uczucie suchości, podrażnienia,
pieczenie lub wrażenie obecności ciał obcych. 

Krople do oczu Hialeye 0,4% 
tuż po zakropleniu nadają śliskość, nawilżają
i chronią powierzchnię oka przed zbyt 
małą produkcją łez.
Zapewnią szybkie i trwałe uczucie ulgi.
Dzięki dużej gęstości pozostają na oku,
a zaaplikowana kropla,
nie rozlewa się poza obszar oka.

Mi te kropelki najlepiej przypadły go gustu.
Na rynku aptecznym dostępne są kropelki
o zawartości hialuronianiu sodu
od 0,1 do 0,4%
Przy czy tylko te przynoszą
mi natychmiastową ulgę,
i ukojenie podrażnionych i zmęczonych oczu.


6 komentarzy:

  1. Myślałam kiedyś własnie o takich kroplach, bo dużo czytam i siedzę przy komputerze - teraz wiem, na jakie mam zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam takich kropli, w domu mam Hylo-comod :) dobrze się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych kropli, ale lubię krople Starazolin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić takie kropelki, bo sporo siedzę przed komputerem.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie krople do oczu muszą być obowiązkowo w domu. Używam regularnie. Bardzo DBAM O OCZY i polecam każdemu, dzięki temu mimo 40-tki na karku wzrok jeszcze mi się w ogóle nie psuje, nie mam potrzeby noszenia okularów.

    OdpowiedzUsuń